tiistai 31. elokuuta 2010

Fo' sho!

First things first, ostin vahingossa uudet kengät:

uudet vansit

Mut ne oli kakskymppiä alennuksessa ja ne on ihanat!

Torstaina oli ranskankoe ja perjantaina Project managementin tentti. Perjantain viimeisillä ranskantunneilla pidettiin vähän hauskaa kahden muun ranskanryhmän kanssa:

jalal selittää

Leikittiin kaikkia outoja leikkejä, joihin en ihan päässy mukaan, joten napsin kuvia. Tässä oli kai kyseessä jonkin sortin matikkapeli. Leikittiin myös pictionarya, hangmania ja jonkinsortin pantomiimeilyä. Kuvassa innokkaasti sääntöjä selittää Jalal, etualalla ruskeassa neulepaidassa ihana taiwanilainen Shelly!

väkee

Vihreässä paidassa mun ryhmäläiseni Rachel Singaporesta.

ricardo valerie

Ricardo (joka oli muuten eka vaihtari jonka tapasin täällä, kun se tuli kerta samalla junalla mun kans Troyes'han) jututtaa Valerieta. Miksei mulla ole yhtään kunnollista kuvaa Valerien nassusta?

Nää kuvat taitaa olla torstailta?, joka oli tosi nätti päivä, joten istuskeltiin ulkona.

lars fer tim vincent

Tässä Lars, Fernando (joka on ollut Pessin hoito-setänä tosi kiltisti!), aussi-Tim ja Vincent, joka opiskelee UTT:llä, mut on ollut tän kesän nyt kesätöissä kansainvälisellä toimistolla.

bernard laura marina baptiste mystinen_henkilö aleksi

Tässon brasilialaisia Bernard, Laura ja Marina, sitten toinen kv-toimistolla kesätöitä tekevä Baptiste, sen takana henkilö, jota en nyt kuolemaksenikaan muista ja sit Aleksi rötköttää maassa.


Nonii. Perjantaina piti sitten tietenki juhlia läksiäisiä, koska osa ihmisistä lähti sunnuntaina kokonaan pois Ranskasta, tai lähtivät johonki toiseen yliopistoon loppuvuodeksi. Bileet oli päätetty järkätä keskustassa täällä meidän asuntolassa, mikä oli kyllä ratkaisuna hieman outo, kun mitään isompia tiloja ei ole. Muutamalla tyypillä oli sitten asunnon ovi auki ja käytävillä notkui väkeä. Myöhemmin jatkettiin samaan yökerhoon, missä käytiin silloin aikaisemminkin. Ruotsalainen kamuni Cindy PAKOTTI mut laittamaan mekon ja korkkarit, koska nyt oli kuitenki sen verran spessummat bileet. Joten laitoin. Ihan kiva oli korkata se täältä ostettu Promodin mekko, oon niin surkee mekkojen käyttäjä muuten. Olin ihan tytön näkönen koko illan!


jimi laura inna fer

Tässon Jimi (tai Jim? tai joku semmonen), joka on Fernandon kämppis, sit Laura, minä ja Fer. Jättäkää mun tyhmä ilme huomiotta!

mystinen_henkilö jawad

Tässä nyt hieman parempi kuva Jawadista, edellinen oli niin huono. Kuvassa olevan tytön nimeä en muista, mut hän on ranskalainen.

dan tuuli noriko

Tässä on Dan ja Tuuli ja Noriko!

uriel hilkka

Meksikolainen Uriel ja Hilkka, joka on nimestäkin päätellen suomalainen, ja tuli tänne vasta viikko sitten. Aleksi ja Hilkka on entisestään kamuja.

inna ja uriel

Tässä ollaan minä ja Uri. Mulla ei ole mitään selitystä tolle mun kädelle. :D

inna ja osborn

Ja tässä minä ja ihana hongkongilainen Osborn.


Tää viikko onkin sitten pidetty ja pidetään yhäkin lomaa, ennen lukukauden alkua. Kaikki kuukausi sitten tulleet vaihtarit taitavat olla reissaamassa ympäri Eurooppaa, joten mä oon nyt vaan hengaillut keskenäni täällä.
Eilen käytiin Pessin kanssa paikallisen koirakerhon agilityohjaajalla näyttäytymässä. Ja päästiin ryhmään! Tiistaisin ja sunnuntaisin treenit, pitää toivoa ettei opiskeluhommat mene tiistain kanssa päällekäin, kun mun pitää olla viimeistään kahdelta kotona hakemassa Pessiä (14.30 pitää olla ohjaajanaisen kotona, josta se kuskaa meidät autolla perille, matkaa kentälle kun on 15 km eikä busseja lähelle kulje). UTT:llä tehdään sairaan pitkää päivää ja kyllä, joillakin kursseilla on luentoja lauantaiaamuna. No, peukut pystyssä että päästäisiin molempiin treeneihin viikottain.

Jaahas, mulla on nyt netti sitten katkennut joten pitää varmaan ottaa tää jonnekin notepadiin talteen. Grrrrr.

2 kommenttia:

  1. "Vahingossa" ostettu mikä tahansa on aina kivaa. :P Söpöt popot! Ihan sun näköset.
    Mutta kummoista sadismia on laittaa luennot lauantaiaamuun?! o.O Kysyn vaan! Huh.

    VastaaPoista
  2. Onnea vaan vahinkokengille ja lauantailuennoille! Ja kyllä mekko silloin tällöin käytettynä tuo vaihtelua elämään ja järkyttää sopivasti lähipiiriäkin!
    toteaa Leena Kuusiluodosta

    VastaaPoista