sunnuntai 21. marraskuuta 2010

Hattu

Aleksilla oli synttärit 10. päivä! Se täytti 23 vuotta, eli siitä tuli aika iso poika jo! Nää kuvat viimeistä lukuunottamatta on otettu Aleksin asunnon yläpuolella Cindyn tykönä, missä allekirjotettiin Aleksin kortti ja skriivailtiin tarinoita sellaseen kirjaan, joka sit annettiin sille lahjaksi, joten mulla ei ole sitten siitä syystä yhtään kuvaa päivänsankarista, aika typerää! :D

Martinalla oli aika siisti hattu, joka me jostain syystä nyysittiin mukaamme sinne yläkertaan ja sitten otettiin hatun kanssa kuvia.





Tässä ollaan minä ja Sonja (saksalainen) molemmat hatun kanssa. Sonja on ihan mahtava tyyppi, kun kerroin tossa muutama päivä sitten että mulla on ollu kauhee yskä ja muutenki vähän kipee olo niin se heti ilmoitti että hänellä on Vicks VapoRubia, jonka se tuo mulle. Ja niin se toikin heti seuraavana päivänä ja aijjaijai se tuntuu hyvältä kun sitä hieroo yläselkään ja rintaan illalla ennen ku pistää nukkumaan, ja aamullaki oon laittanu ku se aukasee nenän niin ihanasti. Sonja on mun kans samalla ranskankurssilla ja sillä on kotona koira, bordercollie Maja. Siistiä kun on joku jonka kans puhua koirista ja agilitystä.



Tässä on Hilkka, joka on kans ihan ylisiisti tyyppi. Hilkan poikakaveri/kihlattu Jussi on tällä hetkellä Stuttgartissa vaihdossa myös, sekin on tosi siisti, ne kaks ja Aleksi on kaikki koneteekkareita siis Otaniemestä, jos en ole tätä vielä kertonut.
Tässä kuvassa näkyy myös mun aika söpö mekko, jonka löysin Mangon outlet-myymälästä sieltä outlet-myymäläalueelta.



Tässä ollaan minä ja Cindy. Cindy on ihan mahtava tyyppi, tosi erilainen kuin minä mut tullaan kyllä juttuun ihan mahtavasti.



Cindy tekee tosi siistejä ilmeitä. Mulla oli kamerassa joku kymmenen kuvaa siitä tekemässä toinen toistaan häiriintyneempiä naamoja, tää oli vielä ihan selkeesti sellanen inhimillinen kuva!



Tässä on Cynthia ja Lars. Cynthia on singaporelainen, en tiiä onko tullu mainittua. Tässä kuvassa ei ole hattua, meinasin melkein photoshopata (= gimpata, kun ei mulla ole mitään fotosoppia) jonkun irtohatun leijailemaan mut alkoi laiskottaa.



Tässä ollaan minä ja Tim. Tim on TOSI australialainen. Ja TOSI hauska. Ja se on sen syytä että en saa laitettua niitä kuvia Bruggesta, kun se pihtaa niitä raekuurokuvia. :D



Ja tässä vielä minä ja maailman siistein norjalainen, Lars. Minä ja Satu päätettiin jo, että me mennään Larsin luokse Norjaan käymään. Koska se on esim. aivan mielettömän hyvä tyyppi. Siis Lars. Satu on maailman paras tyyppi, luulen!
Larsilla ja Timillä on joku hölmö juttu meneillään että ne aikoo kasvattaa koko marraskuun viiksiä, koska Ausseissa on joku hassu juttu meneillään kans, että miehet kasvattaa viiksiään hyväntekeväisyyteen. Cindyllä (jonka poikakaveri Lars siis nykyään on) on vähän vaikeaa tän viiksijutun kanssa. En kyllä ihan tajua miks. Viikset on ihan siistejä!

Sit loppuun vielä tällanen ekstraotos:



Minä, Cindy ja Juan Argentiinasta sen jälkeen, kun oltiin oltu Manhattan-nimisessä baarissa. Manhattan on varmaan kivoin täällä niistä mestoista, joissa voi tanssia, kun siellä pystyy melkeen jopa puhumaan aina toisinaan ja muutenkaan se ei ole mikään "klubi".

2 kommenttia:

  1. Aivan huippu tuo sun mekkos!!:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos!

    Mää näytän IHAN meidän äitiltä tossa tokassa kuvassa. Ihan samanlainen leuka ja sit ku mulla on pää tolleen niin nenäkin huijaa ittensä ihan samanlaiseksi kuin äitillä. :D

    VastaaPoista