perjantai 19. marraskuuta 2010

Halloween-bileet

Hei vaan melkeen kuukauden myöhässä, laitetaan nyt nää kuvat kuitenki ku oon muokannuki ne ja kaikkea :D

Martina ja Luca järkkäs Halloween-pippalot, ja ne olikin ihan tosi hauskat. Siellä oli ihan oikee kaiverrettu kurpitsa (by Tim) ja kynttilöitä ja vaikkapa mitä, koristelut oli tosi kohdillaan. Mutta koska olen vähän hönö, en ottanu yhtään kuvia niistä.



Tässä ikuistettuna varmaan suurin osa juhlistelijoista, tosin ainaki David-muumio taitaa puuttua... Abdu sai vähän noottia tosta sen asusta (blackmail), se oli kuulemma vähän turhan iisi.



Tässä tyt-tyt-tyt-tyttöjä. Martina, Hilkka, minä, Cindy ja Tuuli.



Meitsi ja Cindy-roomalainen! (tuolla oli kyllä niin kuuma, että mun piti hyljätä mun kauluspaita ja villatakki, ne kynttilät ja muutama ylimääräinen ihminen pienessä kämpässä lämmitti kummasti!)



Minä ja supervampiiri-Luca!

---

Noniin, muihin aiheisiin. Mä oon nyt päättänyt että kokeilen ainakin jättää noita viljoja pois ruokavaliosta, kun olo on kauheen turvonnut ja naama on ruvennu ottasta varsinki temppuilemaan. Ilman pastaa sinnittely on kyllä vaikeaa, varsinkin kun heti nyt huomenna perjantaina pitää taas mennä Martinan tykö illalliselle, ja se on erittäin todennäköisesti pastaa. Vai hei, olikohan se risottoa. No, syön sitä hieman ja kotona sit joku sopiva salaatti päälle. Mulla on myös juoksemiset vähän jääny ja silleen, niin painokin päässyt vähän nousemaan ja se suoraansanottuna ärsyttää aika julmetusti. Tai kun se kaikki ylimääräinen on mennyt suoraan mahaan ja jenkkakahvoihin. Ihan typerää. Että kassellaan nyt tällaisella systeemillä jonkun aikaa.

Mulla oli tarkoituksena lähteä Aleksin, Larsin, Cindyn ja Timin kans tänä viikonloppuna tsiigaileen Geneve ja Lyon, mutta tiistaina oleva tentti heittää TUMMIA UHKAAVIA VARJOJAAN YLLENI ja mun oli pakko retreatata tosta reissusta, koska mun on opiskeltava. Nyt menneenä keskiviikkona oli toinen tentti, jonka uskon menneen melko hyvin, mutta toisaalta en ole lainkaan varma että vastasinko sillä tyylillä, mitä proffa haluaisi. Kyllä mää ne asiat omasta mielestäni osasin.

No, nyt painellaan nukkumaan. Laitoin parin päivän päähän ajastettuna toisen postauksen, sillä odotan edelleen toiveikkaana että ens viikolla saisin sieltä Bruggesta ne kuvat mitkä haluan. :)

Bonne nuit, tout le monde, et faites des beaux rêves! Tai niin minä ainakin aion tehdä, jos luette näitä päivällä niin bonjour sitten vaan et bonne journée!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti