lauantai 31. heinäkuuta 2010

Affiche d'une fille

En jaksa kirjottaa hulluna. Huomenna vois yrittää ku äiti meinas lähtee päivätripille Dijoniin.

Ekaks, mun uus kamuni Lars Norjasta. Mulla on myös kamu Ricardo Brasiliasta, mutta hänestä ei oo vielä kuvaa, ja Eemelin kamu Jawad Ranskasta, jonka kanssa oon tosin nähny vasta noin minuutin. :D

Image and video hosting by TinyPic

Kuvassa Lars ottaa kuvaa tosi isosta kirkosta. Hengattiin tänään näiden kans:

Image and video hosting by TinyPic

Aamupäivästä tein parit ostokset:

Image and video hosting by TinyPic

Sephora... Kynsilakka nimeltä Teeny Bikini! Ihmeen sotkusen näkösesti tossa kuvassa kyllä... Onneksi ei kauempaa näy. Ja:

Image and video hosting by TinyPic

Mekko Promodilta. Mulla ei ollu yhtään mekkoa täällä! Pitäis jotku sopivat kengät vielä bongata.

Kävin tänään taas mutkan UTT:lläkin heti aamusta:

Image and video hosting by TinyPic

Toi rakennus on niin siisti!! Se on tollainen ellipsi, jonka keskeltä menee sitte yks käytävä. UTT:stä puheenollen, harkitsen erittäin vakavasti polkupyörän vuokraamista lukukaudeksi, mun kämpiltä on vain viitisen kilsaa yliopistolle, bussilla matka kestää n. 20 min ja lisäksi kymmenen minuutin kävelyt pysäkille molemmissa päissä, eli eipä oo paljoa siinäkään järkeä.

2 kommenttia:

  1. Hienolta näyttää, iloista oleskelua ja opiskelua sulle. Juu, hommaa vaan se fillari, niin ei tarvii linkulla ajella.

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Joo pitää yrittää jo huomenna kysellä tuota fillarivuokraa, ei oikein napsuttele tää linja-autoaikataulun mukaan kulkeminen.

    VastaaPoista