lauantai 31. heinäkuuta 2010

No milk today

Tänään en oo jaksanu ottaa kuvia. Eka vapaa-aamu täällä. Äiti kävi pienellä juoksulenkillä ja käytti Pesiksenki aamulenkillä. Sain nukkua pitkään. Käytiin taas kaupungilla. Äiti on ihan shoppailumaniassa. Se joutuu ottamaan mun toisen matkalaukun Suomeen että saa kaikki ostoksensa tuotua. Hassu. Mää ostin kahdeksalla eurolla mustat perusavokkaat mun uuen ylihienon mekkoni kanssa pidettäväksi. Sitten syötiin jossain mestassa vähän makeaa, äiti otti jätskii ja mää crêpen nutellalla ja kermavaahdolla (chantilly, mistä toi nimi oikein tulee?). Ällömakee juttu. Kotimatkalla bongattiin joku tosi koristeltu mesta, ja äiti tahto jäädä tsekkaileen sitä mut minä ja P mentiin kotiin. Sit vaan völlättiin kotona ja vähän naksuteltiin. Ja sit lähin käymään kaupassa mutta se olikin kiinni.

Ylihuomenna alkais varsinaiset opiskeluhommat, jospa juttuakin sitten irtoais vähän enemmän.

4 kommenttia:

  1. Puseja sinne! Voikohan ostomanian valtaama äiti tuoda tuliaisia työleiriltä palanneelle lapselleen?

    VastaaPoista
  2. Hyvin on näyttänyt lähteneen käyntiin Ranskaan sopeutuminen. Terkkuja teille kaikille.

    VastaaPoista
  3. Hyvältä kuulostaa tuo Akun shoppailu:) Noin sitä pitää! Terveiset shoppailijalle. Hauska seurata Inna sun elämää näin blogin kautta, pidä hauskaa Ranskassa (jonne toivottavasti joku päivä vielä pääsen...)
    t. Marja-serkkus

    VastaaPoista
  4. Kiitti Enni! Puseja takasin! Voin kertoa, että jotain pientä on sun suuntaan tulossa :) Kerro sitten mitä tykkäät.

    Raili, kiitos terveisistä! Laittaisitko sun sposti-osoitteesi mulle, esim. minun sähköpostiini inna.kajaste@gmail.com, en nyt millään löydä sitä mistään kätköistä.

    Marja, tosi kiva kuulla että sinäkin seuraat tätä! Mukavampi kirjoitella muillekin kuin vain Ennille, isille ja äidille. :) Yritän kirjoitella mahdollisimman tiuhaan tahtiin, että muistan sitten itekin millaista täällä oli kun joskus vanhana lueskelen. Mun puolesta tervetuloa Ranskaan Troyes'hin vaikka heti, mulla on täällä vieraspeti valmiina.

    VastaaPoista